Deklaracja dostępności cyfrowej

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Usług Komunalnych w Ujsołach

 

Zakład Usług Komunalnych w Ujsołach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Usług Komunalnych w Ujsołach.

 


    • Data publikacji strony internetowej:2015-06-08

    • Data ostatniej istotnej aktualizacji:2020-09-15

 

Status pod względem zgodności z ustawą

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

 



    • • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

 


    • Deklarację sporządzono dnia:2020-09-20

    • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:2020-09-20

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 


    • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jakub Czaniecki.

    • E-mail: Zuk@ujsoly.com.pl

    • Telefon: 33 8647-077

Każdy ma prawo:

 


    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

 


    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

 

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

 

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

 


    • Organ nadzorujący: Jakub Czaniecki

    • Adres: ul. Ks. Pr. J. Piotrowskiego 2, 34-371 Ujsoły

    • E-mail: zuk@ujsoly.com.pl

    • Telefon: +48 33 8647-077

 

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

 

Budynek Zakładu mieści się  przy ul. Ks. Pr. J. Piotrowskiego 2  który nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Przy wejściu do budynku jest podjazd ułatwiający wejście do budynku. Przy budynku nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety wewnątrz budynków nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada wind  oraz platform przyschodowych.  Nad wejściem do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

 

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

 

Strona BIP w posiada następujące ułatwienia:

 


    • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)

    • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie

    • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami

    • mapa strony

    • focus wokół elementów nawigacyjnych



Inne informacje i oświadczenia

 

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2020-09-15 Jakub Czaniecki 2020-09-15 14:06:10
(Administrator)
2020-09-24 06:55:49
(Administrator)
Wyświetl historię zmian dokumentu « powrót do listy

projekt i wykonanie

© 2014 Ujsoły