Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Usług Komunalnych w Ujsołach
Zakład Usług Komunalnych w Ujsołach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Usług Komunalnych w Ujsołach.
- Data publikacji strony internetowej:2015-06-08
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:2020-09-15
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
• część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:2020-09-20
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:2020-09-20
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jakub Czaniecki.
- E-mail: Zuk@ujsoly.com.pl
- Telefon: 33 8647-077
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Jakub Czaniecki
- Adres: ul. Ks. Pr. J. Piotrowskiego 2, 34-371 Ujsoły
- E-mail: zuk@ujsoly.com.pl
- Telefon: +48 33 8647-077
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Zakładu mieści się przy ul. Ks. Pr. J. Piotrowskiego 2 który nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Przy wejściu do budynku jest podjazd ułatwiający wejście do budynku. Przy budynku nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety wewnątrz budynków nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada wind oraz platform przyschodowych. Nad wejściem do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
Strona BIP w posiada następujące ułatwienia:
- podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
- możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami
- mapa strony
- focus wokół elementów nawigacyjnych
Inne informacje i oświadczenia
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2020-09-15 | Jakub Czaniecki | 2020-09-15 14:06:10 (Administrator) |
2020-09-24 06:55:49 (Administrator) |